shop roku
Doprava zadarmo nad 40EUR! Len do nedeľnej polnoci.

VIF SUPER BENZIN aditív Česká republika

Číslo dielu podľa Škoda:
  • VIF ADT BEN
TIP: Viete, že teraz môžete vyhľadávať diely podľa VIN? Stačí sa zaregistrovať alebo prihlásiť potom pridať svoje vozidlo do Vašej virtuálnej garáže.

Prípravok je určený pre moderné motory s priamym vstrekovaním paliva, aj pre staršie karburátorové motory. Poskytuje dokonalú ochranu celého systému proti korózii, udržuje maximálny výkon , pomer dávkovanie 1: 1000.

Poznámka k tejto variante: balenie 125ml

Je tento diel vhodný pre môj typ vozidla? [+]

Diel je vhodný pre Škoda 105, 120, 130 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.133kW/45PS Škoda 10533*08/1976 → 12/1989
1.237kW/50PS Škoda 12037*08/1976 → 12/1989
1.241kW/55PS Škoda 12055*08/1976 → 12/1989
1.343kW/58PS Škoda 13043*01/1984 → 12/1988
1.343kW/58PS Škoda 13543*01/1987 → 12/1989
1.346kW/63PS Škoda 13646*01/1987 → 12/1989
×


Varianta dielu: Česká republika (Česká republika)
SKLADOM 10 ks, ak objednáte teraz, odošleme zajtra, teda v pondelok 9.6.2025.
Tovar by Vám mal byť doručený najneskôr do troch pracovných dní, teda do stredy 11.6.2025.
3,54  vr. DPH 2,88 € bez DPH

Otázka na produkt VIF SUPER BENZIN aditív

6.9.2018, 20:52 Peter

Predtym som 2x rocne "precistil" motor prejazdenim dvoch nadrzi (cca 2000 km) na priemiovych (ovela viac aditivovanych) palivach Slovnaftu a Shellky, zvysnych 20 000 km v roku na obycajnych palivach. Ale aj obycajne nie premiove paliva Slovnaftu a Shellky su aditivovane mazivami, ale v mensej miere. Tato pixla vydrzi na 500 litrov paliva a premiove paliva su bezne o 0,10 € na liter drahsie, takze cerpat 500 litrov premioviek namiesto obycajnych paliv na benzinke vyjde 500 x 0,1 = 50 € a takto to ma clovek za 8 €. Pri spotrebe 5l/100 km pixla vydrzi 10 000 km.

Benzin VIF pouzivam cca pol roka. Neviem ci spotrebu ozaj znizuje, ale v poslednom case ozaj akosi badam, ze castejsie sa mi podari dosiahnut taku spotrebu, ktora predtym bola iba obcasny rekord a zacina to byt pravidlo. So 4-valcom 1,2 TSI (Fabia II facelift) som sa malokedy dostal pod 5l/100 km mojej istej konkretnej 90 km trasy z ktorej 80% je pri stovecke na dialnici, vacsinou to bolo okolo 5,0l/100km. Teraz je to na tej trase v podstate takmer pravidelne pod 4,7 a pri trocha lepsich podmienkach sa da aj 4,6 a raz som mal 4,5. Predtym som hodnoty 4,6 a 4,5 mal iba pri super-eko slow experimente 85 km/h, teraz sa to da tesne pod stoveckou (s vysoko viskoznym long-life 0W30 olejom). Takze to asi spotrebu o nejakych 5% fakt znizuje. Ale najprv to musi poriadne precistit motor.

29.1.2017, 10:47 DušanV

Pokud vím, tak v ČR v současné době prodávané vysokooktanové benzíny nemají přídavek biopaliv a při jejich testování ( např. časopis Svět motorů) bylo prokázáno, že obsahují i dostatečné mazivostní přísady, takže si myslím, že na benzínový motor BMW 320i, 110kW nemá smysl přidávat VIF, i když zkazit se tím nic nemůže.

13.10.2016, 21:09 Martin

Dobrý den,mam BMW 320i 110kW,starší typ e46 bez turba,tankuji pouze 100 oktanovy benzin Shell racing.Pomuze mi toto VIF,nebo myslíte ze ne??Dekuji za reakci.

12.10.2015, 10:57 Jiří

Tento produkt mi opravdu pomohl mimo jiné k odstranění "chudé směsi" (účinek po cca3000km) a používám ho stále .
1.4 16V 55kw


Pridať príspevok

Späť na obsah ⇑