shop roku

Vrátenie tovaru a reklamácie

Tovar zakúpený v našom obchode môžete vrátiť do 21 dní

Na zjednodušenie procesu vrátenia môžete použiť možnosť vygenerovať formulár na vrátenie, ktorý je k dispozícii dvoma spôsobmi:

  1. v detaile objednávky po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu (moje objednávky -> detail objednávky)
  2. kliknúť na odkaz na sledovanie stavu objednávky, ktorý sa nachádza v e-maile s potvrdením objednávky (funkčné aj pre zákazníkov bez registrácie)

V podrobnostiach objednávky potom môžete vybrať položky, ktoré chcete vrátiť, zo zakúpených položiek a jednoducho vygenerovať formulár na vrátenie.

Ak radšej vyplníte formulár ručne, môžete si stiahnuť prázdny formulár na adrese https://www.skoda-diely.sk/docs/odstoupeni-od-smlouvy.pdf.

Vyplnený formulár pošlite e-mailom na adresu reklamacie@skoda-diely.sk alebo ho pripojte k vráteniu tovaru..

Ak máte záujem o výmenu za iný tovar, uveďte túto informáciu do poznámky vo formulári.

Potom môžete tovar s vyplneným formulárom poslať alebo osobne priniesť na našu adresu:
Škoda-diely.sk
Borská 3040/47a
30100 Plzeň
Česká republika

Bez ohľadu na zvolenú formu prepravy je dôležité, aby tovar dorazil priamo na našu adresu, zásielky doručené na poštu/depo/doručovacie miesta nebudú vyzdvihnuté.

Upozorňujeme, že zásielky zaslané na dobierku nebudú akceptované, suma za tovar bude po kontrole vrátená na vašu kreditnú kartu/bankový účet.

Úplné podmienky odstúpenia od zmluvy nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ak tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nie je funkčný alebo má akékoľvek chyby, postupujte takto.

Vytlačte a vyplňte formulár sťažnosti, ktorý nájdete na adrese https://www.skoda-diely.sk/docs/reklamacny-formular-sk.pdf.

Ak reklamujete elektronický komponent vozidla, oceníme priloženie diagnostickej správy, ktorá tiež urýchli riešenie reklamácie.

Tovar pošlite alebo inak doručte späť na našu adresu spolu s reklamačným formulárom:
Škoda-diely.sk
Borská 3040/47a
30100 Plzeň
Česká republika

Bez ohľadu na zvolenú formu prepravy je dôležité, aby tovar dorazil priamo na našu adresu, zásielky doručené na poštu/depo/doručovacie miesta nebudú vyzdvihnuté.

Hneď ako tovar prijmeme na reklamačné riadenie, zašleme vám e-mailom reklamačný protokol.

Ďalšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.

Späť na obsah ⇑