shop roku

Pravá polos SKF

Číslo dielu podľa Škoda:
  • 1K0 407 272 QM
  • 1K0 407 272 ML
  • 1K0 407 272 NN
  • 1K0 407 456 DX
  • 1K0 407 762 LX
  • 1K0 407 764 NX
TIP: Viete, že teraz môžete vyhľadávať diely podľa VIN? Stačí sa zaregistrovať alebo prihlásiť potom pridať svoje vozidlo do Vašej virtuálnej garáže.

Pravý kĺbový hriadeľ, určený pro vozidlá so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou a s motorizáciou 1.2TSI 77kW(CBZB), 1.4TSI 90kW/92kW (CAXA, CAXC).

Je tento diel vhodný pre môj typ vozidla? [+]

Diel je vhodný pre Škoda Yeti s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.2 TSI77kW/105PSCBZB09/2009 → 06/2015
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyPoloosi
Diel je vhodný pre Škoda Superb 2 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.4 TSI92kW/125PSCAXC08/2008 → 05/2015
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyPoloosi
Diel je vhodný pre Škoda Octavia 2 s motormi:
ObjemVýkonKódRok
1.2 TSI77kW/105PSCBZB02/2010 → 04/2013
1.4 TSI90kW/122PSCAXA11/2008 → 06/2013
Diel sa vyskytuje v nasledujúcich kategóriách:Náhradné dielyPodvozokPredná nápravaPoloosi a kĺbyPoloosi
×


Informácie o výrobcovi [+]


Informácie o spoločnosti SKF

Spoločnosť SKF, jej špecializáciou sú najmä ložiská, už viac ako deväťdesiat rokov dodáva svoj sortiment špičkovo kvalitných dielov do prvovýroby výrobcom automobilov po celom svete ako sú napr. Citroën, Peugeot, Škoda, Volvo a mnoho ďalších.

SKF technicky spolupracuje s Ferrari F1 už od roku 1947. Ide o najdlhšie trvajúci spolupráci vo Formuli 1. Súčasný monopost Ferrari F1 obsahuje 150 dielov od SKF. V súčasnej dobe cez 80 miliónov osobných a ľahkých úžitkových áut jazdí na ložiskách SKF.

https://www.skf.com/group/splash/index.html

×

Varianta dielu: SKF (Švédsko)
Tovar je k dispozícii, ak objednáte teraz, odošleme v pondelok 30.6.2025.
Tovar by Vám mal byť doručený najneskôr do štyroch pracovných dní, teda do stredy 2.7.2025.
173,30  vr. DPH 144,42 € bez DPH

Otázka na produkt Pravá polos


Pridať príspevok

Späť na obsah ⇑